Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ένα Πρόωρο Δωράκι Και Λίγες Ερωτήσεις Ακόμα

Θυμάστε εκείνο το υπέροχο vintage τσαντάκι που είχε φτιάξει η Μαρία (scrapmaria) από δύο φτυαράκια;

 


Ε, τώρα πια στολίζει μια γωνιά του δικού μου σπιτιού.
Κι αν δεν καταλάβατε ,η αγαπητή Μαρία μού το έστειλε σαν δώρο για τα γενέθλιά μου που έρχονται.
Δεν έχω λόγια να περιγράψω την χαρά μου πρώτα από όλα για την κίνησή της αλλά και δεύτερον για το ίδιο το αντικείμενο.
Ένα τεράστιο ευχαριστώ για την ώρα.......



Και θα συνεχίσω με λίγες ακόμη απάντήσεις στις ερωτήσεις που αυτή τη φορά έθεσε η γλυκιά μας Βαλάντη από το e-aloe.
Έχουμε και λέμε.......

1. Αγαπημένο φαγητό; Παστίτσιο
2. Αγαπημένο γλυκό; Παγωτό μόκα
3. Προτιμάς τούρτα ή κέικ; Τούρτα
4. Αγαπημένο χρώμα; Μωβ φυσικά
5. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο σπίτι σου; Το κόκκινο κεραμυδί. Περίεργο ε;
6. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο ντύσιμό σου; Μωβ,λιλά,ροζ
7. Προτιμάς γόβες στιλέτο ή φλατ; Όταν δεν δουλεύω ψηλοτάκουνες γόβες
8. Προτιμάς παντελόνι ή φόρεμα; Σπάνια φοράω φόρεμα
9. Ποια λέξη αντιπροσωπεύει το ντύσιμό σου (casual - chic);Μάλλον σπορ τις περισσότερες ώρες
10. Προτιμάς ψεύτικα κοσμήματα ή πολύτιμα; Μου αρέσουν τα πολύτιμα,αλλά νιώθω πιο άνετα με τα ψεύτικα
11. Ποια είναι η σχέση σου με το κομμωτήριο; Μια φορά το μήνα είναι αρκετή
12. Αγαπάτε τα ζώα; Ναι αλλά όχι πιο πολύ από τους ανθρώπους
13. Πιστεύετε ότι όλα στην ζωή μας είναι ένας κύκλος; Ναι, είμαι σχεδόν σίγουρη
14. Σας αρέσουν τα ταξίδια; Λατρεύω τα ταξίδια
15. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας παιδικός ήρωας; Κάντυ-κάντυ



Από ότι έχω δει οι περισσότερες έχετε παίξει το παιχνίδι τουλάχιστον από μια φορά, οπότε δεν ξέρω που να το στείλω....




19 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

χρονια σου πολλα.. δεν γνωριζω ποτε ειναι διοτι προσφατως γνωριστηκαμε πολυ ομορφη η τσαντουλα.. φιλούθκια

annettaspace είπε...

Με την υγειά σου η τσαντούλα!!!! τέλεια είναι.. τυχερούλα!!!! Να τα εκατοστήσεις

Daphnofila art jewelry είπε...

Kατερινάκι καλορίζικο το δωράκι σου και πολύχρονη. Πέρασε και από το blog μου για το βραβειάκι σου.Φιλιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φανταστική τσαντούλα να την χαρείς γλυκιά μου!

Stone είπε...

Ειναι πολύ ωραιο κομματι!Με γεια σου Κατερίνα,μου αρεσει πολύ το στυλ αυτο!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Μόκα παγωτόοοο? Τρελαίνομαι! Αχ, πάρε ένα κουτί κι έλα να δούμε Κάντυ-Κάντυ, τη λατρεύω!

eleni είπε...

Τι όμορφο δώρο,να το χαρείς!
Σπορτιφ κι εσύ,παρομοίως,δεν το αλλάζω με τίποτα.
Πού τη θυμήθηκες την Κάντυ,γλυκούλα.
Φιλιά!

marileni είπε...

Τελειο το δωρο σου και χρονια σου πολλα!!!!

Φιλία είπε...

Με γεια το τσαντάκι, τρέλα είναι....
Τι μαγικά πράγματα φτιάχνει αυτό το κορίτσι!!!!
Φιλάκια

art nouveau είπε...

Και μονο που απαντησες Καντυ εεε ενταξει...Να φανταστω εβλεπες και εσυ Καντυ???Τι μου θυμισες....Καλο βραδυ Κατερινα!!

Litsa είπε...

Αχ αυτή η Κάντυ Κάντυ είχε κάψει τις καρδιές μας έτσι;
Υπέροχο το δώρο της Μαρίας! Τις ευχές όμως θα σου τις δώσω στην ώρα τους.
Φιλιά

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!
Η ΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

Αναστασία είπε...

Φανταστικό δωράκι! Πολλά φιλιά!

mirsini's creations είπε...

Γειά σου Κατερινάκι μου !!! Αχ! τί υπέροχο τσαντάκι που σου έστειλε η Μαρία !!! Δημιουργεί τόσο όμορφα και πρωτότυπα πράγματα !!!! Μπράβο της για την υπέροχη κίνηση...πολύ γενναιόδωρος άνθρωπος!!!! Έχω μαζέψει κι εγώ ερωτήσεις αναπάντητεεες και ποιός τις απαντάειι !!! χάχά μια χαρά οι ερωτήσεις πάντως αυτές...εύκολες !! χίχί
Να είσαι καλά Κατερινάκι και σε ευχαριστώ πολύ που περνάς απο το βλογκόσπιτό μου και μου αφήνεις τα γλυκά σου σχόλια !!!
Καλή συνέχεια της ημέρας σου !!!! Φιλιά !! :ο))

Unknown είπε...

Καλησπέρα σου! Πέρνα απ' το blog μου μια βόλτα, έχεις βραβειάκι!!!

http://glykoparamithenia.blogspot.com/

Magia da Inês είπε...

A bolsa do post anterior é um sonho.
º°❤ Bom fim de semana!
°º✿ Beijinhos.
º° ✿ ✿⊱╮Brasil

Χρυσούλα είπε...

Κατερινάκι μούδωσες πολύ χαρά με το βραβειάκι σου.Είναι το πρώτο που παίρνω.Σ`ευχαριστώ πολύ!Τώρα θα προσπαθήσω να το βάλω κάπου εκεί δίπλα να το καμαρώνω! ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

Beauty Follower είπε...

Πολυ χαριτωμένο τσαντάκι!
Παστιτσιο... μου ανοιξες την όρεξη.